Maple´s Manor

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av devilshill - 21 februari 2012 10:08

Godmorgon vänner, bekanta o annat löst folk som mot förmodan slösar sin tid på att läsa mina ord!


Gårdagen bjöd på ögongodis Le Boss e het! Störig som få men en fröjd att vila ögonen på. (lägg märke till att det rimmar). Speciellt när man sätter honom i arbete. Han e bra att ha det lilla livet. Balder som brukar ha lite svårt för män tjoade fram viftade på hela gumpen...inte bara svansen....heeeeeela gumpen.

Vasken som ska stå i vardagsrummet som nån form av prydnad/sminkbord. Tyvärr finns en spricka i den så den kommer inte bli inkopplad på toa som planen va ursprungligen. Men jag e nöjd endå. Tack Sötaste Le Boss!




När bilen va lastad med grejer o vi konstaterat att Pärlan e stendöd så örlade jag till macken för en fika. Sen vidare hem till moder o fader o tömde flaket i garaget pappa skaffat. Bra att ha....jag fyller det med fynd just nu.   

Överväger dock lite traderannonser....för egntligen har jag alldeles för många coola grejer.


Denna dag bjuder på tripp till fastigheten där lilla Pärlan står. Hoppas batteriet laddat upp under natten så att hon startar. Nya ägaren kommer o hämtar henne, o jag kan inte låta bli att va lite vemodig. Jag GILLAR verkligen mina fordon...minns med blöta ögon o ömt hjärta en Volvo 244GL -79....BRH 655....det va min bästa vän när jag va typ 7 bast. Ja...jag har en udda relation till fordon, jag vet.


Lilla Pärlan!

Lycka till hos nya hussen!


 Dagen för övrigt ska gå i storstädets tecken. Flytta soffa, dammsuga, svabba vartenda hörn. Tömma mulltoa mm. Mmmmm...skoj....not. Men det ska göras det med.


Återkommer eventuellt med uppdatering senare.


Adios amigos!

~over&out~



Ovido - Quiz & Flashcards