Maple´s Manor

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av devilshill - 14 februari 2012 12:58

....här har vi en dag som kan gå o lägga sig!   


Denna dag har bjudit på ett stycke DRYG hund, so far. Han har uppenbarligen vaknat på fel sida....det hade inte jag men nu har det lilla kräket irriterat mig. Vissa dagar e han mammas lydiga lilla ängel....idag e han bara en rälig banditajävel.   

Snodde frukostmackan o sprang runt som ett cp o VÄGRADE lyssna. Han hamnade på verandan en stund. Det e hans "skamvrå". Funkar rätt bra, han lugnar faktiskt ner sig där.

Men jag älskar den lilla banditen även när han e jobbig....tycker ev. inte om honom så mycket just där o då....men mitt hjärta klappar för mina fyrbenta små ungar! Dock har han ett utbrott för tillfället, kan informera o att det e rätt jobbigt att blogga samtidigt som man försöker knuffa bort ett stycke obstinat valp som försöker sätta på ens axel....*suck*....

He needs a girlfriend....and it aint me!!!

Första kvällen för banditen här på Devils Hill.

Tiden går fort, han växer så ddet knakar!  

Tur nån gillar snö....matte gör det INTE....


Nåväl, igår gick vi på långrunda i dimman, traskade ner till blivande Devils Hill II (om mina drömmar får gå i uppfyllelse). Nämligen övergivna spökhuset som ligger neråt grusvägen här. Jag ÄLSKAR det huset, vet inte vad det handlar om, men det har en dragningskraft. I LOVE IT!! I WANT IT!!!

Jag VILL VILL VILL ha det! Men han som äger det vägrar att hyra ut det alt. sälja det. Vet inte varför det skulle vara bättre att det bara får stå o förfalla. Det är skitfint, perfekta trädgården. O jag har redan planerat ut vart garaget ska byggas. Plats för två bilar o ett av uthusen kommer bli hojgarage.


Rimfrost...  

Utanför Devils Hill.    


Grannens katt va på besök idag, han sjöng en trudelutt utanför köksfönstret så jag gick ut med en puss o en godbit. Han e så söt lilla Gustav!

Lilla Gustavtassen.


Så här såg det ut utanför köksfönstret igår morse. Dimma, dimma, dimma....mysfaktor deluxe!


Nä, det e dax att dra på ett fejs o nåt annat än pyjamas. E lite nervös, ska in med Le Chevy till bilbesiktningen o jag ska va ärlig....jag e fan inte helt 100 på att det här kommer gå som jag vill. Kanske får dra på pushup o urringning o trotsa kylan. Det funka iaf när jag körde alldeles för fort o dom däringa herrarna i uniform stannade mig. Ibland e det gutt o va brud....fast jag skulle verkligen behöva en penis. Stå o kissa lixom...BALL...o jag hade nog runkat ganska mycket. Men vafan...det e smällar man får ta.   


~over&out~

       

Ovido - Quiz & Flashcards