Maple´s Manor

Alla inlägg under maj 2013

Av devilshill - 18 maj 2013 23:35

Fick den underbart vidriga iden att "nu...NU ska du slösa bort en del av ditt liv". Joddå jag bestämde mig för att kolla eländet o se vad alla e så himmla hypade om.

OhLord....jag vet inte om jag ska skratta eller gråta eller bara....jag vet inte.


  • Frankrike - Faktiskt riktigt bra.
  • Litauen - En kurs i engelska, snälla!
  • Moldavien - Nä, jag vet inte vad jag ska säga...
  • Finland - Catchy, gillade flickpussen i slutet.
  • Spanien - Eeeh....sjöng hon falskt? Eller det skulle låta så?
  • Belgien - Over and over? Nä en gång räckte!
  • Estland - Haha vad ylade hon om?
  • Vitryssland - Nä...
  • Malta - Sweet Jesus & Mother Mary. Serverades det gratis droger innan idag?
  • Ryssland - Radioskvalsmaterial. (Gummorna förra året va däremot GRYMMA).
  • Tyskland - Mix Megapol varning, fast på radion brukar det inte va falsksång...datorer fixar sånt.
  • Armenien - Fan, den va riktigt bra, kunde bytat ut sångaren dock.
  • Nederländerna - Anouk...gör "nobodys wife" istället....den va bra. This was not!
  • Rumänien - Jag har inte slutat garva än. Underhållningsnivå deluxe!
  • Storbritannien - Bonnie....du har gjort bättre!
  • Sverige - Löpkatt med magont? Jag skäms!
  • Ungern - *suck* var hittade dom den strumpan?
  • Danmark - Inte min grej, men ok som bakgrundsmusik när man sitter på muggen.
  • Island - UNDERBAR! Mitt hjärta gjorde volter o min själ kändes lite mer levande än vanligt!
  • Azerbaijan - Jag vettefan allså...
  • Grekland - Jag fnissade o skakade lite rumpa. Bra? Kanske inte, men ball. som Onkel Kånkel typ.
  • Ukraina - Jag dog lite inombords av uttråkning.
  • Italien - Zzzzzzz...
  • Norge - Softisch....tror jag gungade lite faktiskt.
  • Georgien - Jag satt o började tänka på bregott.
  • Irland - Man byter nog kanal på radion om den skulle spelas...o dansarna...jag dog lite av skäms.

Sen kom Loreen o jag undrade vafan hon sysslade med oxå för den delen.

Hade jag inte haft datorn att tillgå o pilla på foton som skulle fixas hade jag inte klarat av att sitta o glo på det här möget. Näste år pillar jag navelludd istället o sjunger barnvisor för mig själv tills jag somnar.


Tror inte jag pallar vänta på svaret om vem som vinner.

Håller tummen för Island...för den va faktiskt helt UNDERBAR!


     

~over&out~

Av devilshill - 18 maj 2013 21:57

  Dagen började med kaffe på trappan med en tossig hund som skuttade som ett yrväder runt i en alldeles (förvuxen) underbar trädgård som sjuder av liv. En groda där, en fågel där, blommor, blad o glada skratt. Helt fucking jävla amazing....vintern e så långt borta att det bor en lycklig fjäril i mitt hjärta som inte kan sluta fladdra. Blir nästan tårögd av allt detta underbara. Life is good!!


   


Slängde in barnet i bilen o rullade till dungen o plockade upp syster o soldat för att lämna Gurkan i Soldatens ömma hand o sen rullade vi till moder o fader i sommarstugan. Vi smaskade i oss smörgåsar o drack kaffe tills det sprutade ur öronen o sen blev det grillat. Balder simmade i havet....det lilla livet hade nog gärna spenderat sitt liv i vatten....han e kanske guldfisk iaf...  

Systern blev nog ack så förvånad när hon i födelsedagspresent fick min gamla trotjänare Sony. Hade planer på att sälja den men tanken på att se min vän i okända händer...nä. Så hon har nu en alldeles utmärkt systemkamera så hon kan ta finfina bilder till sin blogg (syrran - hon i dungen dårrå).


 


Mina älskade ungar va båda yrvakna o mysiga denna ljuvliga morgon då göken gol som en tupp utanför fönstret. Fick dessa perfekta bilder på deras nyvakna söta små fejs.

  

 

 

  


~over&out~



Ovido - Quiz & Flashcards