Maple´s Manor

Alla inlägg under juni 2013

Av devilshill - 11 juni 2013 12:10

Yepp, jag vet....jag ÄR en dålig bloggare. Men å andra sidan har jag inga planer på att spendera mina 15 minuter i rampljuset genom att vara en mediakåt bloggapa på tjack.

Ser det mer som en dagbok....öppen för vännerna....(o uppenbarligen resten av universum, men jag e inte så hemlig av mig så det e lugnt).

  

Vart börjar vi idag då? Jo 6 Juni....lämnade El Dogo Bastardo i faderns ömma händer o huttade mig i Gurkan. Med volymen på högsta o rösten skrålandes i takt så rattade jag bilen mot Klippan. Vi fnissades o Josse fixade mitt eländiga hår så att man åter ser ut som en vettig (även om jag e rätt tokig endå).

Hennes 10.årige pöjk gav mig en komplimang....tror jag...."du ser rätt skaplig ut faktiskt....inte hängtudor o så". Herregud mina gamla nerver. Jävla unge....han e ball!

Vi satt där i godan ro i hennes kök o mobbade alla vi känner när vi plötsligt hör ultima thules version på nationalsången dundra så högt att man trodde det va koncert i vardagsrummet. Nyfiken som man e rusade vi ut för o kolla. En hunk i en fet pickis med flaggor o grejer cruisade rundor. Mitt hjärta slog volter....jag saknar min Cheva.....Oh Lord jag saknar min Cheva....hon står utan bromsar ännu.

 

Sådär blev håret iaf....o ja.....jag står o slickar på en korv på djurgårdsfärjan.


Sen rallade jag hem o tog hand om mina små vilddjur, packade väskan inför resan till hufvudstada. Helgen spenderades nämligen med världens bästa Lina, min fru, min kriminella partner o bästaste vän i hela vida världen.

En gång i tiden när vi va unga o oförstörda så bodde vi i Flempan tillsammans....snyggaste flixen in the hood....inte särskilt svårt o va det där förvisso.

När det begav sig:

 

 

Järngänget....vi hade de sjukaste av sjuka partyn....men fy bubblan vad roligt vi hade! 

Nåväl....vår prinsessa gifte sig denna helgen så lördagen spenderade vi i gamla stan tillsammans med världens bästa Smonk. Vi örlade till Grönan o jag höll på att spy i berg o dalbanan. O om någon vet varför Blå Tåget har en dinosaur med tuttar o muff så informera gärna om varför. Skrämde ett spöke i spökhuset gjorde jag oxå *fnitz*


Till vänster....tuttomuffdinosaur!

 


  


 

Klassikern!


Sista delen av aftonen spenderade vi med mojitos o nagelbyggande i hemmets trygga vrå. Min fru är en rackare på det där med naglar!

 

Inte för att jag nånsin vill bo i el stockholmo igen....men fy vad den stan känns mer hemma än malmö.....gör lite ont i hjärtat faktiskt. Malmö går nog tyvärr inte att rädda. Hägna in skiten o släng nyckeln!

 

Nåväl...slänger upp ett gäng bilder till från helgens bravader.

        


 

Me & My Partner in Crime!


~over&out~


Ovido - Quiz & Flashcards