Maple´s Manor

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av devilshill - 3 februari 2012 21:46

Har jag måhända beklagat mig över kylan? Jo jag tackar jag....nån däruppe måste ha sett mig o tänkt att nu e det väl endå hennes tur....packade väskan med hundmat o bajspåsar för att bege mig mot modern o fadern. Slängde in hunden i bilen. Knallade sedan fram o öppnade motorhuven (för jag e en såndär nörd som kollar olja o vatten ca en gång i månaden) jaha....då hade kylaren åter börjat slurka lite. Så man fick la fylla på bara en slurk, men endå. Hade tidigare kollat glykolen med hjälp av en billighets glykolmätarsticka från ett företag som borde kalla sig "vi har allt till allt utom till din bil o därför borde vi byta namn". Ni som har bil modell äldre än 10 år vet vad jag menar. O enligt den hade iaf allt vart fina fisken. MEN....tydligen inte...för jag rattar ut pickisen på motorvägen o HÄPP "check gages" check my ass skulle jag vilja säga. Bilajävelns mätare påstod "HEJ VI KOKAR". Vilket vi inte alls gjorde för jag vart av o skruvade av skiten o kollade....det va inte ens ljummet. Happ tänkte jag...what to do...jag har VERKLIGEN inte tid/lust/råd att fixa med reperation al´a grande. Så jag rattade iväg bilen till bästa stället att dra till vid en sån incident. Så man rullade in lite graciöst (om man nu kan va graciös i en pickis). Ispropp...för där va inte alls tillräckligt med glykol i vattnet. (Vilket denna skitsticka bestämt hade påpekat att där va). Men, men...skam den som ger sig. Har packat in halva motorn för att skydda en anings aning. Så den inte smäller av helt innan jag hinner fram till verkstan imorrn. Skulle väl va nackdelen med automatare isf...att det inte går o bogsera skiten. Nåväl...det va la inte så farligt. Vi överlever nog denne gången oxå. Dock hade jag seriösa planer på att att avliva klåparen som hade den innan på nåt brutalt sätt. Om du läser....o du minns din turkosa Cheva....ÄT BAJS din jävel man lagar INTE en blinkers som glappar med en tandpetare o man byter INTE ut ALLA sladdar till svarta utan att märka ut vilken som går till vad!!!! ÄRTHJÄRNA! Bara det lilla misstaget kostade 4500sek att fixa. O det va nog ganska billigt....med tanke på allt som fick bytas o beställas o kluras med vad som satt var o vad som gick till vad o varför vissa sladdar var kopplade in i systemet för att sluta rakt ut i luften med lite koppartråd. GUD vad jag hatar folk som pillar på saker dom inte ska! Så....nu har jag kräkt av mig det jag ska.

Men lilla ToothPickisen e söt fast den bråkar ibland!

 Hon kommer nog bli svart i sommar samt få ny klädsel o innertak i samma mönster. Knallrosa leopardmönster...min privata pussywagon.    


Men nevermind. Igår hade LilleBroren fyllt 23 om han levat. HippHurra på din födelsedag! Var ute vid graven en snabbis o visade lilla vaöpen var morbror ligger. Men han brydde sig sådär...


Idag har mest gått i planeringens tecken. Eftersom det inte blev till att köra nånstans. (Ja jag e den alla PKfjantar hatar, jag rattar min V6.a dagligen jag trör som fan på gasen, e det isigt så sladdar man ja jävlar för det e skoj....slutar med det den dan Maria Vettlös börjar cykla istället för o flyga överallt...).

Åter till planeringen, e viss karta över trädgården har tagit form, vi skall i år börja med rabatter på norrsidan. Sen ska nytt staket upp vid södersidan . Med dold taggtråd så den som klättrar över kommer få JÄVLIGT ont. Min trädgård lyder under regeln "inkräktare skjuts, överlevande skjuts igen". Så e det bara! Gillar inte människosläktet. Jävla pack större delen av dom!


Shitesame tänkte bjuda på ett garv  

Anna i dungen o jag. Det e jag som e den lille fete.


Nä...nattning!


~over&out~    

Ovido - Quiz & Flashcards