Maple´s Manor

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av devilshill - 2 februari 2012 22:01

Vädergudar...lyss till mitt kall ~LÄGG AV~
Jag pallar fan inte mer nu!   

Jajaja...borde vara tacksam, har sluppit skotta gångar, gräva fram bil osv. Men jag VILL verkligen ha vår NU!! Har sett snödroppar, vintergäck o tom påskliljor! Ooooh vad jag längtar!


Jag vill påta i trädgården, känna varmt gräs kittla mina fotsulor, känna doften av koskit (ja jag e konstig, men jag tycker det luktar lite hemtrevligt - sådär på avstånd). Fågelkvittret....vem älskar inte att vakna av att det e ljust i rummet o höra fåglars sång utanför fönstret??


Min underbara Ronja. 12år, 28 augusti i år.   

  Tess min lilla rulta, 6 år 1 augusti. Tiden går snabbt. Mina töser! 

 Blommor plockade i trädgården.  

  Blomster i äpplaträdet. 

 Körsbärsträdet vackert...men bären smakar pekka!


Nä....jag e inte alls trött på vintern. Nänä vad får er att tro det.  


Har min lilla usling jämte mig här i soffan, han fiser, rapar o bits, tar upp hela sängen, sparkas när han sover. Han pussas gärna oxå...o juckar om han får en chans. Inte för att det e uppskattat. Det blir korgen direkt. Gris! Varför ska hundar va så räliga?  Allså...han hamnar bara i korgen när han bits o juckar. Resten kan jag stå ut med. Det e ungefär som att ha pojkvän....för han lyder inte heller.

Min lilla lus! Balder Arthur Willhelm. 8 veckor. Snart e han 11 veckor o han har börjat bli långskånkad o uppkäftig. Sistnämnda kommer han inte långt med. Lydnadskurs snart!       


Nä...om en skulle ta o trycka i sig en banan o se glad ut.


~over&out~

Ovido - Quiz & Flashcards