Maple´s Manor

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av devilshill - 26 januari 2012 22:34

Ja...Systern (Anna i Dungen) har nu tjötat om att jag bara MÅSTE  blogga om incidenten som fick henne att låta som en cancersjuk lunghosta. (Hon skrattade allså). Så ja...here we go...


Det va en vacker Januarimorgon här i torpet...rimfrosten prydde trädens grenar (utanför då)...det gnistrade o glimmade som diamanter i dagsljuset. Gryningens tystnad dröjde sig kvar...o då....DÅ.....ett yl likt en varulv i månens sken ekade över nejden. Det va jag...valpen...sexuellt utnyttjande alá BDSM. Han hoppade, han bet, han hängde kvar....min högra fläbb (blygläpp på Svenska) e MINST en centimeter längre nu. Ja, jag hade naturligtvis byxor på mig men det lilla aset fick tag o hängde o dingla likt en julgranskula. Jag...kröp i ihop i fosterställning med ett fast grepp om mitt misshandlade kön...gungade fram o tbx medan hunduslingen nu valde att försöka skalpera mig. Hade nån kollat in genom rutan hade man ju blivit idiotförklarad på studs. Nåväl...varje gång han hoppar nu så skyddar jag automatiskt mitt ömma kön. Han har även bitit mig i tutten...för det vaknade jag av en morgon...den hunden e en sjuk individ. SJUK I tell you. Men väldigt söt....lydnadskursen börjar snart....TACK GODE GUD!!


Har idag fixat till lockarna hos världens bästa Petra, samt färgat ögonbrynen...dock sitter det ju lite ögonbrynsfärg kvar i huden under själva ögonbrynshåret...för det försvinner efter några tvättar först...o krullorna e hemskt krulliga de första dagarna...= jag ser ut som en pissed turk på tjack för tillfället. Men det e ok...jag bor på landet!


Imorrn ska Systern köra med stil för första gången i sitt liv...hon ska nämligen få ratta Chevan.   


~over&out~

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards