Maple´s Manor

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

Back once more...

Av devilshill - 31 augusti 2012 21:04

Jag vet...kass bloggare. Blir ingen Widerstedt av mig inte...

  


Har inte hänt så mycket på sistone.

Le Chevy fick lite krupp igen, men det e la inget som inte går att åtgärda....ska bara få ut tummen ur röven o åtgärda det.

 

Le Chevy....tha ride...LoL...

Den damen har vart med om mycket bus.


Nåväl...åter till allt som inte hänt. Har inte vunnit på lotto o blivit miljonär än. Jobbar på det.

El Dogo Bastardo e fortfarande miffo. Tur han är söt! Viljornas kamp här hemma. Skam den som ger sig...tyvärr verkar han tänka detsamma. Han är en sur liten jycke nu när jag varit en elak matte o plockat ner poolen för i år. Han e mer blötdjur än hund den där.

 

El Dogo Bastardo!


Mitt andra lilla hjärta. Min finfinaste tös Ronja blev 12 år den 28 augusti.

TOLV!

 


Det här åket fixade världens bästa bror åt mig. Mitt största fan M har vart här o pillat lite på den o nu har det börjat bli liv i Skrutten.

 

El Skrutto!


En annan har så här på höstkvisten sällat sig till resten av töntarna som ränner runt i en onepiece. Jävla nice så här en kylig kväll.

Bor på landet så det e ok att rasta El Dogo Bastardo i min piece. Hade inte gått ut i den i stan direkt. Den e inte särskilt het haha


Så här snygga e vi på landet.

 


~over&out~


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av devilshill - 29 december 2018 17:58

Jag veeeeeeet. Här har varit tyst ett par år. Det blir ingen seriös bloggare av mig inte.  Nåväl, ett försenat God Yule!   Vad har hänt under dessa frånvarande år? Det har jag glömt. Det mesta iaf.   Min älskade somnade in i oktober 2016. S...

Av devilshill - 12 juni 2016 14:53

Tillbaka en stund.  (för jag e världens kanske sämsta bloggare).   Jahapp. Nu e det sommar.    Fick stryka Sweden Rock Festivalen eftersom någon (läs chef) la en utbildning SRF.s sista dag. Jag har aldrig varit bitter o surat o gnällt på ho...

Av devilshill - 20 december 2015 21:11

Önskade mig en sån där härligt vit jul. En sån som knastrar under skorna när man är ute, som gör att man andas moln. En sån som kommer med krispiga morgnar o tysta nätter där stjärnorna gnistrar som diamanter. Där månen är som en vän på promenaderna....

Av devilshill - 27 oktober 2015 20:20

Då va oktober här. Hösten har gjort sitt intåg. Vackra färger, krispig luft o man gör sig redo inför vintern. Mysigt! (Ja, jag vet att jag kommer gnälla över kyla o snö sen). Men än e det dagar man kan sitta i trädgården o läsa tillsammans me...

Av devilshill - 26 juni 2015 10:24

Finns det nåt värre än o va förkyld sommartid? Inte sån lite snor o nysningar...nejnej, jag menar den där dunderförkylningen från helvetet då man snorar o frustar o hostar o slemmar o på köpet har feber o huvudvärk. Läggas till ska bristen på sömn......

Ovido - Quiz & Flashcards